Bin zu faul zum lesen. Wurde dort bereits der Day1 Patch berücksichtigt?
All that's left is the grind, and it's not a particularly pleasant one. Unlike previous outings, cars don't unlock upon levelling up. Everything must be bought in Forza Motorsport 5, and all transactions take place in a slightly misshapen economy. A series will, on average, net the player in excess of 110,000 credits for just under an hour's effort - but with some of the premium racecars costing well over a million, it's a somewhat brutal grind. Good job, then, that there are tokens purchasable on the Xbox One's marketplace for you to attain the car you're after, or to temporarily boost the rate at which you gain XP. When you've already paid £429.99 for a new console, £44.99 for the game and maybe even £349.99 for the only steering wheel that the game supports at launch, such tricks appear a little unsavoury, and in Forza 5, mechanics greedily smuggled from free-to-play games trample over the elegant RPG elements the series once embraced so effectively.
Mich kotzt das einfach an, ich habe bisher jedes Forza geliebt, aber Forza 5 rückt bei mir momentan nicht mal unter "evtl. kauf ichs mal". Total enttäuscht
Hoffe es kommt
noch ne Complete Edition(gab es die bei alten Teilen...krieg hier nie ne Antwort )
...damit es noch ins Regal kommt ^^
nö, vorerst reichen mir die tests bzgl. des Karrieremodus, weil was anderes würde ich eh nicht spielen.
Aber ich bin schon auf Deine Erfahrungen dann gespannt im Vergleich zu den alten Teilen, denk mal Du kannst das gut vergleichen Und wie gesagt, mich interessiert nur der Singleplayer, MP juckt mich NULL
Bei eurogamer.de sieht das wieder GAAANZ anders ausTest bei eurogamer ( 7/10 ) :
Forza Motorsport 5 review • Reviews • Xbox One • Eurogamer.net
genau das macht das game kaputt
Hier gehts übrigens auch schon gut ab
An incorherant rant about microtransactions on full priced titles. - NeoGAF