• Forum geschlossen!
    Das Forum befindet sich im Nur-Lese-Modus. Das Erstellen neuer Themen und Beiträge ist nicht mehr möglich.

Die coolsten Sprüche

Lohnt sich, in Metal Gear Solid 3 oft Sigint anzurufen :

Sigint: Uh, Snake... What are you doing?

Snake: I'm in a box.

Sigint: A cardboard box? Why are you...?

Snake: I dunno. I was just looking at it and I suddenly got this urge to get inside. No, not just an urge - more than that. It was my destiny to be here; in the box.

Sigint: Destiny...?

Snake: Yeah. And then when I put it on, I suddenly got this feeling of inner peace. I can't put it into words. I feel... safe. Like this is where I was meant to be. Like I'd found the key to true happiness.

Sigint: ...

Snake: Does any of that make sense?

Sigint: Not even a little.

Snake: You should come inside the box... Then you'll know what I mean.

Sigint: Man, I don't wanna know what you mean! Between you and Para-Medic, is everyone but me that is hooked up with the Major strange!?

Snake: ...

Sigint: Yeah, well, anyway, I suppose even that dumbass box might make a decent disguise if you wear it inside a building.
:bigsmile:

Auch nett fand ich in Half Life 2: "You really ARE a man of few words" von Alyx

Wie kann einer die ganzen Texte von Conker vergessen? Das sind die geilsten Sprüche bei alen Videospielen
:mosh:

Der Professor nach dem der könig (mist hab namen vergessen ;) ihn befielt was gegen den Tisch zu machen.

"This stupid **** what did he thinking this **** ***** of ******. This a*****. This ********** PIIIIIIIIIIIIIIIIP" :bigsmile:

Ich sag nur "Context Sensivity" oder (auf deutsch übersetzt, weiß grad den original englischen wortlaut nicht): Conker denkt: "Der müsste doch runterfallen?" spricht mit statue "Müsstest du nicht normal jetzt runterfallen?" Statue: "Die Entwickler haben sich gedacht das es was tolles wäre wenn sie eine überrachung einbauen würden." Ein Fels fliegt auf die Statue, conker sagt in die Kamera "Bitte liebe Entwickler, keine Überraschungen mehr.

:mosh:

"Mach doch nicht so einen Aufstrand!" (?, FFVIII)
"...!!........!...?!!..." (Q, Street Fighter 3rd Strike)
"Elvis has left the building" (GTA, die gute alte Joggertruppe gekillt...)
"Read it sorgfältig durch und sag mir bescheid" (Yuffie, FFVII, beschissenste Übersetzung ever?)

Ich sollte mal wieder Disgaea spielen, das Game hat einen göttlichen Humor!

Conker im Intro (weiss leider den genauen Wortlaut nicht mehr):

"So. Now I'm the king. The king of the whole World. But why. What happend. And who are these strange guys around me?
Thats a loooong story. It began yesterday..." :bigsmile:

Zurück