Nintendo Autumn Conference: Videozusammenfassung spielbarer Titel

C

Cap10

Guest
Jetzt ist Deine Meinung zu Nintendo Autumn Conference: Videozusammenfassung spielbarer Titel gefragt.


Bitte beachtet: Der Kommentarbereich wird gemäߟ der Forenregeln moderiert.


arrow_right.gif
Zum Artikel: Nintendo Autumn Conference: Videozusammenfassung spielbarer Titel
 
ghost squad? noni defo ghört.
nights 2: fendi ächt interessant ha de erschti töu gliebt.. warte aber besser uf tests ab.
zack und wiki? was esch denn das för en tittel? esch das en noggi simulatin för 2-jährigi?
resident evil: min hoffnigsträger schlechthin. noch de erschte previews schiinds aber leider so dass das game nur durchschnittlich werd... hani eh scho beförchtet.
SC? mein gott ech choufe mer doch keis beat em up mitere ps2 grafik!!!!
FF chocobos bubu didi... das seid aues...
dance dance revolution.... weni wott go tanze gangi id disco...

fazit: auch im nächsten jahr gibts nichts wirklich interessantes für den wii
 
"auch im nächsten jahr gibts nichts wirklich interessantes für den wii"

Naja, immerhin git´s interessanteri Sache aus für XBox 360 und PS3. Vor auem bir XBox xeet´s ganz übu us. Wenn das so witer geit, de wärde d MS-Fans no a Längewile stärbe. Uf Ricardo wirsch die Konsole chum no los, wöu sie so wenig gfragt isch. Und wenn, de zume absolut unterirdisch schlächte Pris.
Naja, bim Wii isch haut für aui, vom Omi bis zum Hardcore Gamer öpis drbi. Bir XBox wird haut nume ä sehr chlini genrebezogeni Gamerschaft agsproche. D PS3 wird ab Mitti nächscht Jahr de äuä dürestarte. Wenn das so witergeit, wird MS nid mau d Verchoufszahle vor erschte Box ihole. Die Chischte wird nach Wiehnachte so öpis vore Bruchlandig erläbe. I ha no nie vorhär ä Konsole miteme derartig schlächte Lineup erläbt. Naja, usser viellech Atari Linx und Nintendo Virtual Boy. Aber die si ja o schnäu wieder vom Markt verschwunde. Wird ar Box glich erga, usser MS hört nid uf, trotz Milliardeverluschte, Gäud inezbuttere. Die Konsole läbt ökonomisch betrachtet nume no vom Ego vom Billy Boy.
 
@die zwei Vögel vor mir: Sonst alles ok bei euch? Jemand zu Hause, McFly?
 
stimmt die 2 vögel da oben,bitte nicht zu viel schnüffeln und dabei schreiben.es geht schief.
also ich freu mich auf die spiele.
 
@ kaminari: jo lueg ou do ... en bärner!!!

cha vou ned verstoh wiso du dänksch dass d´xbox360 es schlächts line up hed. Bi jetz scho set em mega drive en passionierte gamer und i fende dass no kei konsole beshär es sones geniaus line up gha hed. i mage jo chuum noche all die hits z´choufe so veli kracher send´s. naja aber jedem das seine.

But I really can´t understand why you think that ms makes "milliardeverluscht" with their xbox. I´ts just not true!!! Or maybe I can´t believe it ;-D
 
Ich komm mit dem Link nicht klar könnt jemand anders mal einen neuen Link erstellen?
 
WOW! Nintendo rockt immer mehr und bei der Konkurrenz ist schon jetzt die Luft raus.

- Ghost Squad ist ja anscheinend doch 16:9 :)
- Nights sieht super aus, ich liebte Nights auf dem Saturn, eines der schönsten Spiele von damals!
- Sonic Riders oder wie auch immer hat zwar ne geile flüssige Grafik, aber ich befürchte recht viel Neues bringt das Spiel nicht.
- Zack & Wiki ist einfach schööön!
- RE:UC könnte so genial werden, aber mir fehlen da einfach die Blutspritzer und abgeschossenen Extremitäten. Die Zombies reagieren immernoch nicht wirklich gut auf Treffer. CAAAAPCOOOOM !!! Ihr könnt doch viel mehr, was ist los?
- Soul Calibur Legends sieht für mich aus, wie ein halbfertiges Gamecubespiel - sorry!
- wasn das fürn geiles RPG mit Strategie? Und der Shooter sieht auch geil aus, würds mir als Wii Ware holen.
- Wii Fit ist genial!

MFG

McDaniel-77
 
Naja, das einzige wa sich interessant finde ist:
Soul Calibur,Ghost Squad unde RE:UC. Aber schön geschriebene News ;-)
 
Ghost Squad in 16/9-Format? Sollte doch eigentlich nur 4/3-Format haben, wahrscheinlich ist das Bild einfach gestreckt für die Vorführung?

Ja ein bißchen fehlen mir auch Blut und die platzenden Zombieköpfe bei RE:UC. Wenn man stundenlang auf einem Körperteil rumballert und da passiert nichts weiter als das der Zombie schwankt und dann umfällt ist es irgendwie ein lahmes Feedback. Nichtsdestotrotz wird UC sicher Spass machen :)

Sieht ansonsten ja alles sehr gut aus, bin schon gespannt. :)
 
@extremo

Di Dialäkt chani nid ganz iordne. Aarau (nid beleidiget si, falls nid richtig)? :)

Isch schinbar rächt Gschmacksach. I bi sitem Game Boy (stationär sit SNES) drbi. Auso ähnlech lang wie du. I ha o ä Box gha, ha sä aber, mit herbem Verluscht, verchouft. I liese hie o öpedie ds umgekehrte, vo wäge Wii verchouft. Aber i bi derbe enttüscht xi vor Box. Aber haut jedem sein Geschmack. Du freusch di ab dä Xbox-Kracher und ig mi ab dä kommende Wii-Kracher. So het jede si Fun.

MS macht Milliarde Verluscht (siehe: http://www.gamestar.de/news/branchen/microsoft/1472140/microsoft.html). Cha scho si, dass es dieses Jahr de besser usxeet. Aber wenn nid, de chönntis Bös ände. O MS cha nid unändlech Gäud vernichte. MS wot 2008 (ursprünglech für 2006 plant) id Gwinnzone fahre. Nachem ROD-Debakel isch das kum vorstellbar. Microsoft het o Aktionäre und irgendwenn isch schluss. Wenn MS o 2008 so derbe Verluscht ifahrt, de xeni schwarz für nä Xbox-Nachfolger.
Übrigens leit o Sony pro Konsole mächtig druf. Aber sie chöi dür Quersubventionierig mit PS2 und PSP ds Ergäbnis wenigschtens no chli uffah. Nintendo macht mit jeder Konsole Gwinn. Das xeet mä im Momänt o a dä Aktiemärkt.

Microsoft müessti haut versueche chli meh unterschiedlechi Chunde azspräche. Mir het´s eifach zwenig Abwächslig bi MS. Vieli zelle hie aube ihri kommende Hits uf. Aber da si extrem vieli Shooter und Rennspiel und no vereinzelt äs paar anderi Spiel drbi. I spiele ab und zue o gärn ä Shooter. Aber doch nid nume. Wenn du auerdings houptsächlech uf sötigi Spiel steisch, verstani, dass dir das Lineup gfallt. Bi mir isches grad umgekehrt dr Fall.
Dass Microsoft das nid versteit, xeet mä o in Japan. Mä weiss ja, dass mä mit weschtleche Games dört nüt cha hole. Wieso versuecht me sich de nid, am japanische Gschmack azpasse? Bi üs chunnt ja o nid jedes Japano-Game use. Und weshalb? Wöu sich d Mehrheit in Eurpoa äuä würd a Chopf länge. Und genau das passiert o dört.

@all
Was ist hierbei so schwer zu verstehen? Mit ein bisschen Fantasie sollte das doch zu lesen sein :) :)
 
Zurück